Osoby z niepełnosprawnością, tak jak pozostali kandydaci na studia, uczestniczą w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Rejestracja Internetowa
1. Przygotuj wymagane dokumenty:
- świadectwo ukończenia szkoły średniej i świadectwo maturalne (oryginał lub duplikat),
- odpis dyplomu ukończenia studiów zawodowych, inżynierskich lub magisterskich (dotyczy naboru na studia II stopnia – magisterskie uzupełniające),
- zdjęcie (format 35 x 47 mm).
2. Załóż konto w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów irk.wse.edu.pl
3. Uzupełnij dane i zapisz się na wybrany kierunek studiów.
4. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej.
5. Dodaj zdjęcie do legitymacji studenckiej.
6. Po zakończeniu rejestracji dostarcz w ciągu 14 dni dokumenty w formie papierowej do Działu Spraw Studenckich pok. 303.
Rejestracja w siedzibie WSE
1. Przygotuj wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia (pdf, 664 KB)
- świadectwo ukończenia szkoły średniej i świadectwo maturalne (oryginał lub duplikat),
- odpis dyplomu ukończenia studiów zawodowych, inżynierskich lub magisterskich (dotyczy naboru na studia II stopnia – magisterskie uzupełniające),
- jedno zdjęcie (formatu 35 x 47 mm),
- dowód osobisty – do wglądu,
- poświadczenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej i wpisowego
2. Dostarcz komplet wymaganych dokumentów do Działu Spraw Studenckich pok. 303
Dokumenty do pobrania